onsdag 30. mars 2011

Fotball, Åsen og Nostalgi...


På lørdag måtte vi utnytte finværet, og da blei det en tur på stadion med ball og fotballsko bare oss gutta :o)

Godt tilslag :o)

Full kons...

Venstrefota som fadern ;o)

William prøver å score mens Alexander er keeper...

Etter fotballen tok eg meg en tur på Åsen med musikk på øret.. Slettes ikkje feil med sånt vær :o)

På søndagen var eg på jobb 8-16, men etter middagen tok eg med meg Alexander og William og gikk en tur i Åsen. Her har vi komme oss opp på Lillevarden :o)

Da er det på tide med litt påfyll :o)

Gøy med skilt.. Her har vi komme oss opp te Brattlimyra.. Det blei bare litt lengre før fornuften tok over og vi snudde nesa nedover igjen :o)

Trollene var gode å ha på vei ned igjen, så en ikkje tenke så mykje på kor sleten enn e ;o)

Nostalgien kom i dag... Alexander ville spille Mario på tv'n.. sånn som Oliver har.. men vi har jo ikkje Wii som Oliver... men det var då mamma kom på at vi jo har Nitendo 64 med mario på.. så då blei det tørka støv av den.. sjøl om vi endte opp med å spille Diddi Kong racing i stede :o)

Og tidligere i kveld tok eg meg en tur på Åsen igjen med musikk på øret.. Godt å komme seg ut i fineværet. Sjøl om det var mykje snø på toppen. Men merkes godt at det er lysere om kvelden :o)

På toppen. Bildet er tatt kl 2041 :o)

Ingen kommentarer: