torsdag 20. oktober 2011

William sin første "egne" playdate!


Men først et bilde fra i går morres før vi kjørte i bhg'en...

En typisk morgen før vi komme oss i bhg'en består av å komme oss opp av senga og inn i klea. Så går vi ned og guttane sette seg i sofaen under teppet og ser litt på barne-tv mens eg hive i meg ei skive eller to og gjør klar matboksane og det som skal være med i bhg'en. Så er det på med regnklea og ut i bilen.. Guttane ete frokost i bhg'en :o)

Måtte bare ta et bilde når eg kjørte forbi fjordbasen i dag. Artig å se at båten som frakta den andre båten senkes nedi vatnet så den andre kan kjøre av :o)

Og så til playdaten! William hadde med seg Natalie heim fra bhg'en i dag, nokke dei begge har gleda seg veldig te sia vi prøvde å få det te første gang for to veke sia. Først på 3. forsøket skulle vi få det te :o) Her leika dei med bokstavane. Natalie fant sin, og trur William fant alle i familien sin i alle fall...

På vei ned til middag :o)

Etter middagen var det først litt leiking før dei skulle få se på Dora... Nokke dei var interessert i i ca 10 minutta tenke eg :o)

Så då enda det opp med tegning før vi gikk ned og såg på barne-tv og spiste to (2!) banane kver :o)



Lotte var på 6-ukers kontroll i dag med Kristoffer, og han vokser i alle fall fint til :o) I dag veide han 5010 gram og var 57 cm lang... Her har vi en som lytter til mammaen sin. Eg gjorde fleire forsøk på å få med meg på film når han prata og smila, men han gjorde det selvfølgelig mellom tagningane :-/

Ingen kommentarer: